Stickurile USB au fost dintotdeauna printre favoritele campaniilor bazate pe produse promotionale. Cadourile corporate, o ramura importanta a campaniilor oferite de agentiile de publicitate, includ de obicei produse de papetarie, obiecte utile pentru birou in principal, dar in ultima vreme si produse hi-tech, orientate pe productivitate si utilizarea in legatura stransa cu computerul.
De aceea, piata de promotionale este foarte receptiva la introducerea stickurilor USB, la preturi mici de producator. Stickul USB vine de obicei in capacitati de 2GB si 4GB iar in unele campanii mai serioase alegandu-se chiar stickuri de 8 sau 16GB de memorie, in cazul in care campania promotionala se face pentru o corporatie mare sau un eveniment de prezentare de produs (software, noutati in domeniu) sustinut de o corporatie cu capital mare.
Inscriptionarea USBului este foarte facila, facandu-se de obicei prin tampografiere pe suprafata de plastic disponibila a acestuia, sau, in cazul in care USBul este mai scump si confectionat din metal, prin gravura laser, costurile de productie si investitia in campanie fiind aici considerabil mai mare.
Stickurile USB vin in toate tipurile de culori si marimi, cat si la capacitatea de memorare a datelor.
Preturile orientative incep de undeva de la 2-3 Euro putand ajunge pana la 20-30 de Euro pentru un stick USB cu capacitate foarte mare.
Utilitatea unui USB este incontestabila, mai ales in timpurile noastre unde vechea disketa de 1.44 de 3.5 inch a disparut si stickul USB de capacitate si viteza mare de transfer i-a luat locul. Datele se transfera de la un computer la altul cu viteza relativ mare (depinzand de controllerul oferit de USB si de viteza portului USB folosit 1.0, 2.0 sau recent 3.0).
Viteza de transfer USB 1.0 este de 12 Mbit/s, 2.0 este de 280 Mbit/s iar USB 3.0 este de 5 Gbit/s.
Stickurile USB se pot folosi fie pentru transferul datelor de la un computer la altul fie pentru salvarea periodica a datelor personale sau de la servici, evitandu-se astfel salvarea pe DVD-uri sau CD-uri a acestora.
Stickul USB este versatil, rapid, convenabil ca pret si foarte portabil, dimensiunile lui fiind in zona 7cm x 2cm cu zona de imprimare pe aproape toata suprafata sa.
Prezenta in majoritatea campaniilor publicitare, sapca este un articol promotional clasic.
Sepcile pot fi confectionate din bumbac, velur sau material sintetic, pot avea 5 sau 6 panele, pot fi mai groase sau mai subtiri, doar cu cozoroc sau pline. In achizitionarea sepcilor, totul depinde de bugetul dvs si de cantitatea dorita (100-200 bucati sau 30,000), pentru a vedea la ce calitate se poate investi in aceasta campanie promotionala.
Sepcile vin de obicei intr-un anumit model in mai multe culori, iar culoarea de obicei defineste culoarea siglei unui partid, unei grupari, culoarea logo-ului ce patroneaza un eveniment sau conferinta, culoarea steagului unor suporteri sportivi etc.
Ele se personalizeaza relativ usor prin serigrafie pe partea din fata sau chiar pe cozoroc, dar se pot personaliza si prin broderie.
Sepcile se poarta de obicei primavara si vara, intr-o varietate de imprejurari, de obicei in actiunile de timp liber, la pescuit, la picnic si in activitatile sportive.
Sapca este unul dintre articolele promotionale cele mai comune si mai folosite in campaniile mari, unde se merge pe un set de cateva articole promotionale pentru un target larg.