Tricou unisex, la baza gâtului, cu mânecă lungă și două culori în contrast. Material ușor și comod. Cod : 0440_0228. Aplicam personalizare.

Acasa

Despre noi

Promotii

Stoc intern

Lichidare stoc

Lista cataloage

Cataloage virtuale

Oferte speciale!
Acasa / Colectia textile Roly / Pentru sport / Tricou unisex, la baza gâtului, cu mânecă lungă și două culori în contrast. Material ușor și comod.
Tricou unisex, la baza gâtului, cu mânecă lungă și două culori în contrast. Material ușor și comod.   | 0440_0228
Tricou unisex, la baza gâtului, cu mânecă lungă și două culori în contrast. Material ușor și comod.  ; cod produs : 0440_0228

Tricou unisex, la baza gâtului, cu mânecă lungă și două culori în contrast. Material ușor și comod.

 

 

Stoc extern furnizor
(sunati)
Personalizati acest produs cu imaginea dvs.

CA0440

Tricou unisex, la baza gâtului, cu mânecă lungă și două culori în contrast. Material ușor și comod.

100% poliester, 140 g/m2.

*Tricou ce se poate combina cu ""Echipamentul Salas"" 0429*Special subliminare.

NEGRO/PISTACHO

FÚTBOL

CA0440020228

[52cm/67cm]

RIVER


Cod produs 0440_0228
Culoare

negru,vernil

Material
poliester
Tehnica imprimare

serigrafie

Brand

Brand : Roly

pret la cerere

Contactati-ne in legatura cu acest produs
Emailul dvs
 Codul produsului selectat este 0440_0228
Mesajul dvs.
Introduceti codul nqAeX in casuta de mai jos (masura anti-spam)






Tricoul promotional, promovarea imaginii tale

Tricoul promotional, promovarea imaginii taleTricoul este acel ceva ce se poarta oriunde, in aproape orice situatie, indicand stilul de viata casual, libertin si simplu.

Campaniile promotionale organizate de agentii folosesc avantajul acesta afisand mesajul lor prin imprimare, fie ca acesta este discret, in una sau mai multe culori, sau afisat pe toata suprafata tricoului. Tricoul devine astfel un adevarat manifest, promovat in locurile cele mai neasteptate si mai neaccesibile prin alte modalitati de promovare, pentru ca tricoul se poarta in orice situatie.

O campanie promotionala puternica, se bazeaza pe mesaj si vrea ca acesta sa ajunga in cat mai multe locuri, folosind in acelasi timp costuri minime dar recunoscand calitatea materialului si al imprimeului ca un element esential. Fara acestea doua, mesajul se poate sa nu se propage atat de mult, deoarece campania nu atrage prin nimic si doar incearca sa forteze mesajul cu costuri minime.

Este deci important sa alegeti tricouri din materiale de calitate si sa cautati oferta optima ce corespunde raportului pret / calitate. Brandurile de tricouri recomandate de noi in aceasta categorie ar fi Stedman, Hanes sau Gildan.

Mesajul imprimat se poate face fie ca imprimeu de logo sau mesaj prin tampografie sau in unele cazuri prin broderie, aceasta din urma fiind mai scumpa.

Tags : tricou