Tricou cu mânecă scurtă combinată, guler la baza gâtului, dublu, confecționat din material fără cusături pentru adulți și cu cusături laterale pentru copii. Cod : 6500_6003. Aplicam personalizare.

Acasa

Despre noi

Promotii

Stoc intern

Lichidare stoc

Lista cataloage

Cataloage virtuale

Oferte speciale!
Acasa / Colectia textile Roly / Colectia de vara / Tricou cu mânecă scurtă combinată, guler la baza gâtului, dublu, confecționat din material fără cusături pentru adulți și cu cusături laterale pentru copii.
Tricou cu mânecă scurtă combinată, guler la baza gâtului, dublu, confecționat din material fără cusături pentru adulți și cu cusături laterale pentru copii. | 6500_6003
Tricou cu mânecă scurtă combinată, guler la baza gâtului, dublu, confecționat din material fără cusături pentru adulți și cu cusături laterale pentru copii.; cod produs : 6500_6003

Tricou cu mânecă scurtă combinată, guler la baza gâtului, dublu, confecționat din material fără cusături pentru adulți și cu cusături laterale pentru copii.

 

 

Stoc extern furnizor
(sunati)
Personalizati acest produs cu imaginea dvs.

CA6500

Tricou cu mânecă scurtă combinată, guler la baza gâtului, dublu, confecționat din material fără cusături pentru adulți și cu cusături laterale pentru copii.

100% Bumbac neted, 150 g/m2.



ROJO/AMARILLO

ESPECIAL BANDERA

CA6500016003

[47cm/68cm]

TRICOU M/C EUROPE


Cod produs 6500_6003
Culoare

rosu

Material
bumbac
Tehnica imprimare

serigrafie

Brand

Brand : Roly

pret la cerere

Contactati-ne in legatura cu acest produs
Emailul dvs
 Codul produsului selectat este 6500_6003
Mesajul dvs.
Introduceti codul KLDnF in casuta de mai jos (masura anti-spam)






Tricoul promotional, promovarea imaginii tale

Tricoul promotional, promovarea imaginii taleTricoul este acel ceva ce se poarta oriunde, in aproape orice situatie, indicand stilul de viata casual, libertin si simplu.

Campaniile promotionale organizate de agentii folosesc avantajul acesta afisand mesajul lor prin imprimare, fie ca acesta este discret, in una sau mai multe culori, sau afisat pe toata suprafata tricoului. Tricoul devine astfel un adevarat manifest, promovat in locurile cele mai neasteptate si mai neaccesibile prin alte modalitati de promovare, pentru ca tricoul se poarta in orice situatie.

O campanie promotionala puternica, se bazeaza pe mesaj si vrea ca acesta sa ajunga in cat mai multe locuri, folosind in acelasi timp costuri minime dar recunoscand calitatea materialului si al imprimeului ca un element esential. Fara acestea doua, mesajul se poate sa nu se propage atat de mult, deoarece campania nu atrage prin nimic si doar incearca sa forteze mesajul cu costuri minime.

Este deci important sa alegeti tricouri din materiale de calitate si sa cautati oferta optima ce corespunde raportului pret / calitate. Brandurile de tricouri recomandate de noi in aceasta categorie ar fi Stedman, Hanes sau Gildan.

Mesajul imprimat se poate face fie ca imprimeu de logo sau mesaj prin tampografie sau in unele cazuri prin broderie, aceasta din urma fiind mai scumpa.

Tags : tricou