Brelocul a fost dintotdeauna un accesoriu foarte sic, util si dorit de oricine, un element pe care toti il folosesc dar despre care majoritatea nu spune mai nimic. Un fel de obiect uitat de lume, dar care se foloseste la scara globala.
Fie ca e vorba de un breloc personalizat, simplu si util, personalizabil (din plastic cu loc pentru insertie), brelocul este usor de achizitionat cu fonduri minime si este un obiect de efect. Majoritatea oamenilor nu concep sa nu aiba un asemenea accesoriu, unde sa-si prinda cheile si sa le tina organizate.
Brelocul cu insertie, ca si articol promotional, vine in diferite forme si dimensiuni, pentru a satisface multitudinea de gusturi si pentru a reusi sa promoveze un brand, un logo, un mesaj, o afacere sau o idee. Suprafata sa este construita din plastic, iar majoriatea brelocurilor vin cu un inel din metal care se prinde de obicei de chei, fie ca sunt cheile de la apartament, de la masina sau de la firma pe care o conduceti. Suprafetele difera in functie de marimea insertului, iar personalizarea se face in functie de raportul marime / impact. Cu cat este mai mare, el este mai incomod, dar insertul poate cuprinde mai multe detalii si mesajul este mai proeminent.
Brelocul customizabil poate ajunge si in forma tridimensionala a logo-ului pe care vreti sa-l promovati, sau poate fi un simplu breloc alb, transparent sau colorat, din plastic, PU sau alte materiale sintetice pe care se aplica de obicei sigla sau mesajul prin procesul de tampografie.
Brelocul poate veni si intr-o forma personalizata si utila, putand fi folosit ca desfacator de capace de bere sau cu alte posibile utilitati in functie de imaginatia producatorului sau a cumparatorului.
Lanyard-ul este pentru cei ce nu cunosc denumirea ce provine din engleza acel snur lat ce se foloseste in jurul gatului pentru a purta diverse obiecte (telefon mobil, ecuson etc.)
Lanyad-ul este foarte popular ca articol promotional in campaniile agentiilor de publicitate din cadrul conventiilor, conferintelor, workshop-urilor si evenimentelor.
El poate fi inscriptionat sau brodat, in functie de bugetul campaniei, cu logo-ul / text-ul campaniei respective si se integreaza foarte bine in peisajul evenimentului, fiind aproape invizibil, usor de purtat si foarte util. Utilitatea sa este dovedita simplu intrucat se poate folosi si dupa ce campania s-a terminat, ca si suport de telefon mobil, portmoneu sau a diverselor accesorii.