Stickurile USB au fost dintotdeauna printre favoritele campaniilor bazate pe produse promotionale. Cadourile corporate, o ramura importanta a campaniilor oferite de agentiile de publicitate, includ de obicei produse de papetarie, obiecte utile pentru birou in principal, dar in ultima vreme si produse hi-tech, orientate pe productivitate si utilizarea in legatura stransa cu computerul.
De aceea, piata de promotionale este foarte receptiva la introducerea stickurilor USB, la preturi mici de producator. Stickul USB vine de obicei in capacitati de 2GB si 4GB iar in unele campanii mai serioase alegandu-se chiar stickuri de 8 sau 16GB de memorie, in cazul in care campania promotionala se face pentru o corporatie mare sau un eveniment de prezentare de produs (software, noutati in domeniu) sustinut de o corporatie cu capital mare.
Inscriptionarea USBului este foarte facila, facandu-se de obicei prin tampografiere pe suprafata de plastic disponibila a acestuia, sau, in cazul in care USBul este mai scump si confectionat din metal, prin gravura laser, costurile de productie si investitia in campanie fiind aici considerabil mai mare.
Stickurile USB vin in toate tipurile de culori si marimi, cat si la capacitatea de memorare a datelor.
Preturile orientative incep de undeva de la 2-3 Euro putand ajunge pana la 20-30 de Euro pentru un stick USB cu capacitate foarte mare.
Utilitatea unui USB este incontestabila, mai ales in timpurile noastre unde vechea disketa de 1.44 de 3.5 inch a disparut si stickul USB de capacitate si viteza mare de transfer i-a luat locul. Datele se transfera de la un computer la altul cu viteza relativ mare (depinzand de controllerul oferit de USB si de viteza portului USB folosit 1.0, 2.0 sau recent 3.0).
Viteza de transfer USB 1.0 este de 12 Mbit/s, 2.0 este de 280 Mbit/s iar USB 3.0 este de 5 Gbit/s.
Stickurile USB se pot folosi fie pentru transferul datelor de la un computer la altul fie pentru salvarea periodica a datelor personale sau de la servici, evitandu-se astfel salvarea pe DVD-uri sau CD-uri a acestora.
Stickul USB este versatil, rapid, convenabil ca pret si foarte portabil, dimensiunile lui fiind in zona 7cm x 2cm cu zona de imprimare pe aproape toata suprafata sa.
Roller-ul, unul din cele mai apreciate instrumente de scris, este foarte apreciat de cunoscatorii instrumentelor de scris.
Fie ca este vorba despre forma acestuia, felul in care este construit, utilitatea, culoarea, materialul sau usurinta de scriere, el este de obicei unul dintre cadourile corporate scumpe, ce se preteaza pentru campanii de advertising cu bugete mari.
Firmele care produc rollere ca Waldmann, Rotring, Parker, Waterman si altele, au grija ca produsul lor sa fie la un standard de calitate cat mai inalt, mai ales ca de obicei roller-ul insoteste intr-o cutie speciala de cadiou un stilou din metal simplu, argint sau aur.
Roller-ul foloseste cerneala, ca alternativa la pasta folosita de pixurile cu mina, si de aceea este foarte apreciat pentru usurinta scrisului. Se recomanda folosirea hartiei pentru stilouri atunci cand scriem cu acest instrument de scris hibrid, ce se situeaza undeva intre un pix scump si un stilou.
Este o alegere ideala pentru cei ce prefera pixul ca instrument de scris zilnic dar ar vrea sa beneficieze si de usurinta cu care scrie stiloul cu cerneala.
Recomandam cu incredere rollerele Waldmann, Parker si Waterman pe care le puteti achizitiona de la Terranita Impex la preturi accesibile pentru cadourile corporate din campaniile dvs. publicitare speciale.