Tricoul este acel ceva ce se poarta oriunde, in aproape orice situatie, indicand stilul de viata casual, libertin si simplu.
Campaniile promotionale organizate de agentii folosesc avantajul acesta afisand mesajul lor prin imprimare, fie ca acesta este discret, in una sau mai multe culori, sau afisat pe toata suprafata tricoului. Tricoul devine astfel un adevarat manifest, promovat in locurile cele mai neasteptate si mai neaccesibile prin alte modalitati de promovare, pentru ca tricoul se poarta in orice situatie.
O campanie promotionala puternica, se bazeaza pe mesaj si vrea ca acesta sa ajunga in cat mai multe locuri, folosind in acelasi timp costuri minime dar recunoscand calitatea materialului si al imprimeului ca un element esential. Fara acestea doua, mesajul se poate sa nu se propage atat de mult, deoarece campania nu atrage prin nimic si doar incearca sa forteze mesajul cu costuri minime.
Este deci important sa alegeti tricouri din materiale de calitate si sa cautati oferta optima ce corespunde raportului pret / calitate. Brandurile de tricouri recomandate de noi in aceasta categorie ar fi Stedman, Hanes sau Gildan.
Mesajul imprimat se poate face fie ca imprimeu de logo sau mesaj prin tampografie sau in unele cazuri prin broderie, aceasta din urma fiind mai scumpa.