Tricou cu maneca lunga Stedman clasic barbat, rosu aprins Cod : ST2500_SR. Aplicam personalizare.

Acasa

Despre noi

Promotii

Stoc intern

Lichidare stoc

Lista cataloage

Cataloage virtuale

Oferte speciale!
Acasa / Promotion World 2019 / Tricouri Stedman / Tricou cu maneca lunga Stedman clasic barbat, rosu aprins
Tricou cu maneca lunga Stedman clasic barbat, rosu aprins | ST2500_SR
Tricou cu maneca lunga Stedman clasic barbat, albastru midnight; cod produs : ST2500_BM
in stoc
Tricou cu maneca lunga Stedman clasic barbat, negru opal; cod produs : ST2500_BO
Tricou cu maneca lunga Stedman clasic barbat, albastru Royal; cod produs : ST2500_BY
Tricou cu maneca lunga Stedman clasic barbat, gri; cod produs : ST2500_GH
Tricou cu maneca lunga Stedman clasic barbat, albastru Navy; cod produs : ST2500_NV
in stoc
Tricou cu maneca lunga Stedman clasic barbat, rosu aprins; cod produs : ST2500_SR
in stoc
Tricou cu maneca lunga Stedman clasic barbat, alb; cod produs : ST2500_WH

Tricou cu maneca lunga Stedman clasic barbat, rosu aprins

 

Stoc intern
1
M, rosu(23 martie 2020)
Stoc extern furnizor
(sunati)
Personalizati acest produs cu imaginea dvs.

Tricou cu maneca lunga Stedman 2500 clasic barbat, rosu aprins

100% bumbac calitatea I

tesatura tubulara

155 g/m2


tricouri Stedman rosii

Cod produs ST2500_SR
Culoare

rosu aprins

Material
bumbac
Brand

Brand : Stedman

Contactati-ne in legatura cu acest produs
Emailul dvs
 Codul produsului selectat este ST2500_SR
Mesajul dvs.
Introduceti codul Va1r8 in casuta de mai jos (masura anti-spam)






Tricoul promotional, promovarea imaginii tale

Tricoul promotional, promovarea imaginii taleTricoul este acel ceva ce se poarta oriunde, in aproape orice situatie, indicand stilul de viata casual, libertin si simplu.

Campaniile promotionale organizate de agentii folosesc avantajul acesta afisand mesajul lor prin imprimare, fie ca acesta este discret, in una sau mai multe culori, sau afisat pe toata suprafata tricoului. Tricoul devine astfel un adevarat manifest, promovat in locurile cele mai neasteptate si mai neaccesibile prin alte modalitati de promovare, pentru ca tricoul se poarta in orice situatie.

O campanie promotionala puternica, se bazeaza pe mesaj si vrea ca acesta sa ajunga in cat mai multe locuri, folosind in acelasi timp costuri minime dar recunoscand calitatea materialului si al imprimeului ca un element esential. Fara acestea doua, mesajul se poate sa nu se propage atat de mult, deoarece campania nu atrage prin nimic si doar incearca sa forteze mesajul cu costuri minime.

Este deci important sa alegeti tricouri din materiale de calitate si sa cautati oferta optima ce corespunde raportului pret / calitate. Brandurile de tricouri recomandate de noi in aceasta categorie ar fi Stedman, Hanes sau Gildan.

Mesajul imprimat se poate face fie ca imprimeu de logo sau mesaj prin tampografie sau in unele cazuri prin broderie, aceasta din urma fiind mai scumpa.

Tags : tricou