Tricou Stedman Classic v-neck barbat, alb Cod : ST2300_WH. Aplicam personalizare.

Acasa

Despre noi

Promotii

Stoc intern

Lichidare stoc

Lista cataloage

Cataloage virtuale

Oferte speciale!
Acasa / Promotion World 2019 / Tricouri Stedman / Tricou Stedman Classic v-neck barbat, alb
Tricou Stedman Classic v-neck barbat, alb | ST2300_WH
Tricou Stedman clasic v-neck barbat, verde Bottle; cod produs : ST2300_BG
Tricou Stedman clasic v-neck barbat, albastru midnight; cod produs : ST2300_BM
Tricou Stedman clasic v-neck barbat, negru opal; cod produs : ST2300_BO
Tricou Stedman clasic v-neck barbat, albastru Royal; cod produs : ST2300_BY
Tricou Stedman clasic v-neck barbat, gri; cod produs : ST2300_GH
Tricou Stedman clasic v-neck barbat, alb; cod produs : ST2300_NV
Tricou Stedman clasic v-neck barbat, portocaliu; cod produs : ST2300_OR
Tricou Stedman clasic v-neck barbat, rosu aprins; cod produs : ST2300_SR
in stoc
Tricou Stedman Classic v-neck barbat, alb; cod produs : ST2300_WH
Tricou Stedman clasic v-neck barbat, galben; cod produs : ST2300_YL

Tricou Stedman Classic v-neck barbat, alb

 

 

Stoc intern
4
S, alb(23 martie 2020)
Stoc extern furnizor
(sunati)
Personalizati acest produs cu imaginea dvs.

Tricou Stedman 2300 Classic v-neck barbat, alb

tesatura tubulara din bumbac calitatea I

100% bumbac
155 g/m2



tricouri Stedman albe

Cod produs ST2300_WH
Culoare

alb

Material
bumbac
Brand

Brand : Stedman

pret la cerere

Contactati-ne in legatura cu acest produs
Emailul dvs
 Codul produsului selectat este ST2300_WH
Mesajul dvs.
Introduceti codul CMvN3 in casuta de mai jos (masura anti-spam)






Tricoul promotional, promovarea imaginii tale

Tricoul promotional, promovarea imaginii taleTricoul este acel ceva ce se poarta oriunde, in aproape orice situatie, indicand stilul de viata casual, libertin si simplu.

Campaniile promotionale organizate de agentii folosesc avantajul acesta afisand mesajul lor prin imprimare, fie ca acesta este discret, in una sau mai multe culori, sau afisat pe toata suprafata tricoului. Tricoul devine astfel un adevarat manifest, promovat in locurile cele mai neasteptate si mai neaccesibile prin alte modalitati de promovare, pentru ca tricoul se poarta in orice situatie.

O campanie promotionala puternica, se bazeaza pe mesaj si vrea ca acesta sa ajunga in cat mai multe locuri, folosind in acelasi timp costuri minime dar recunoscand calitatea materialului si al imprimeului ca un element esential. Fara acestea doua, mesajul se poate sa nu se propage atat de mult, deoarece campania nu atrage prin nimic si doar incearca sa forteze mesajul cu costuri minime.

Este deci important sa alegeti tricouri din materiale de calitate si sa cautati oferta optima ce corespunde raportului pret / calitate. Brandurile de tricouri recomandate de noi in aceasta categorie ar fi Stedman, Hanes sau Gildan.

Mesajul imprimat se poate face fie ca imprimeu de logo sau mesaj prin tampografie sau in unele cazuri prin broderie, aceasta din urma fiind mai scumpa.

Tags : tricou