Produsele promotionale, un mod mai bun de a-ti face reclama afacerii tale


Strict Standards: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, non-static method GA_Filter::the_content() should not be called statically in /var/www/vhosts/terranita.ro/httpdocs/blog/wp-includes/plugin.php on line 170

Strict Standards: Non-static method GA_Filter::ga_parse_article_link() should not be called statically in /var/www/vhosts/terranita.ro/httpdocs/blog/wp-content/plugins/google-analytics-for-wordpress/googleanalytics.php on line 1282
8 metode ieftine si traditionale pentru a-ti promova afacerea personala

Afacerea ta personala, o data inceputa, devine centrul activitatii tale zilnice si va trece pe locurile inferioare multe alte prioritati pe care le aveai inainte de a o incepe.
De aceea e bine sa ai o strategie si un mod de a actiona zilnic, pentru a-ti imbunatati imaginea companiei, numarul de clienti, vanzarile si chiar relatiile interpersonale cu clientii. Metodele de marketing sunt multe, bine documentate, disponibile fie online, in carti groase din librarii sau biblioteci, fie in prezentarile din seminarii si workshop-uri sau in cursurile facultatilor, dar intotdeauna, si mai ales in perioada de inceput a dezvoltarii afacerii tale, este bine sa ai cateva puncte simple, de efect, si care nu necesita investitii mari, pentru a incepe sa te dezvolti natural.

1) Foloseste fiecare hartie care iese din firma si semneaza fiecare document electronic pentru a-ti promova afacerea

Promovarea trebuie facuta intotdeauna cu un anumit simt al afacerii, in care nu trebuie depasita o limita
peste care aceasta devine deja prea mult pentru clientii fideli si potentialii clienti. Te poti folosi de hartiile care ies din firma si care
in general circula nu numai in biroul firmei tale, si poti adauga un antet mai special, un comentariu de subsol
al paginii care sa trimita la un link online, catre website-ul companiei sau catre un nou produs disponibil in stoc. Nu uita sa-ti promovezi
afacerea si prin documentele electronice trimise in atasamentele mailurilor si mai ales, nu uita sa-ti semnezi fiecare
email cu numele, datele firmei si eventual cateva cuvinte de subsol legate de o noua promotie.

2) Scrie articole pe subiecte legate de afacerea ta; este o metoda excelenta de promovare

La prima vedere acest lucru pare total neimportant si este trecut adeseori cu vederea. Dar in realitate, oricui
ii face placere sa citeasca articole cu continut interesant, scrise bine si relevante la un subiectul pe care il cauta.
Articolul poate contine, pe langa caracterul informativ si bine documentat al subiectului dezbatut si informatii din
domeniul de activitate al afacerii dvs., punand accent pe importanta unora din serviciile pe care dvs. le oferiti.

3) Trimite comunicate de presa – un alt mod de a obtine promovare pentru afacerea ta

Desi poate nu ai avut timp sa-ti dezvolti baza de date cu contactele de email ale partenerilor de afacere, incearca
sa trimiti la inceput contactelor pe care le ai deja, mici comunicate de presa prin care sa prezinti cate o stire 
importanta pentru activitatea afacerii tale si care poate fi importanta si pentru afacerea partenerilor tai. 
Nu exagera prin a trimite totusi la fiecare 2 zile comunicate de presa, deoarece importanta pe care cei care-ti citesc 
newsletterul o dau afacerii tale s-ar putea sa scada, valoarea de noutate a comunicatelor de presa se devalorizeaza treptat,
prin cantitatea mare de comunicate trimise si mai ales daca oferiti o varietate mare de produse. Deci nu exagerati si gasiti 
momentul prielnic de a trimite newslettere si incercati sa le directionati catre un anumit target, pentru care newsletter-ul ar fi 
mult mai relevant.

4) Ia timp si promoveaza-ti afacerea online

Promovarea afacerii online nu inseamna numai a avea un website. Inseamna a face research online in domeniul in care activati, 
a vedea competitia de pe acelasi segment de piata, a construi o baza de date cu contacte (emailuri) pe care ulterior sa o folositi
in activitatea dvs. de marketing, a scrie in blog-ul firmei si a mentine activitatea zilnica si in sfera sociala (Facebook, Twitter).

5) Da lucruri gratuite, personalizate, ca si promovare a afacerii

Se stie ca cel mai ieftin, rapid si agreat mod de a-ti promova afacerea este de a trimite cadouri corporate, continand
diverse lucruri utile intr-o afacere, de la pix, calendar, cana, suport de agrafe pentru birou, pana la calculator de birou, 
statii cu prognoza meteo sau stick-uri USB. Aceste cadouri binenteles trebuie sa fie personalizate cu sigla afacerii dvs, sau, mai discret,
cu motto-ul firmei dvs. Utilitatea cadoului si specificul activitatii clientului trebuie avute in vedere atunci cand se fac cadouri personalizate,
deoarece cu cat este mai util si mai pe specificul clientului, cu atat rezista mai mult un articol promotional si deci
isi indeplineste mai bine scopul pentru care a fost creat.

6) Promoveaza-ti afacerea intr-o emisiune televizata

Afacerea ta este foarte importanta, dar in cursul zilelor saptamanii ai grija sa te intalnesti cu oameni de afaceri din diverse
domenii, care au legatura intr-un mod sau altul cu afacerea pe care o dezvolti. Incearca sa obtii contacte media, a celor
ce lucreaza in televiziune sau radio si au o emisiune potential legata de domeniul tau de activitate, pentru a putea, in
viitorul apropiat, sa apari chiar intr-o emisiune tematica televizata sau intr-un interviu radio.


7) Promoveaza-ti afacerea intr-o prezentare / seminar

Un mod ieftin, util, constructiv si intelectual de a-ti promova afacerea, sau mai bine zis, de a prezenta avantaje posibililor colaboratori
este acela de a organiza o prezentare sau chiar un seminar, unde sa inviti parteneri de afaceri, prietenii lor, si potential multe persoane 
care nu au auzit sau nu sunt in contact direct cu afacerea ta. Poti face o prezentare pe orice tema care se leaga de cateva aspecte principale 
ale afacerii tale, permitand si intrebari din public, creand o atmosfera cat mai dinamica pe aceasta tema, ca la sfarsitul seminarului, 
fiecare sa fie multumit ca nu a pierdut timp cu participarea la aceasta prezentare / seminar.

8 ) Foloseste identitatea si branding-ul pentru firma ta

Foarte important, eventual chiar primul lucru care trebuie facut inainte sau chiar dupa ce afacerea este inscrisa oficial in documente,
este crearea unui brand si identitatea. Identitatea este reprezentata in principal de imaginea afacerii sau cum arata afacerea ta
in ochii competitorilor sau ai partenerilor, ca si simbol / sigla, motto, imagine generala, prestigiu etc. Deci sigla, cartile de vizita,
antetul, website-ul, firma luminoasa, si tot ceea ce te reprezinta intr-un fel sau altul cand este vorba despre afacerea ta, trebuie alese 
foarte bine pentru ca ele te vor reprezenta in decursul timpului si in general sunt destul de greu de schimbat dupa ce ele deja
au prins radacini adanci.
This entry was posted in articole promotionale, produse promotionale and tagged , . Bookmark the permalink.

Strict Standards: Non-static method SFWform::sfw_comment_form_header() should not be called statically in /var/www/vhosts/terranita.ro/httpdocs/blog/wp-content/plugins/spam-free-wordpress/comments.php on line 2

One comment on “Produsele promotionale, un mod mai bun de a-ti face reclama afacerii tale


    Strict Standards: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, non-static method SFWform::SFWlist_comments() should not be called statically in /var/www/vhosts/terranita.ro/httpdocs/blog/wp-includes/comment-template.php on line 1334

  1. Strict Standards: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, non-static method GA_Filter::comment_author_link() should not be called statically in /var/www/vhosts/terranita.ro/httpdocs/blog/wp-includes/plugin.php on line 170
    Aurelian Muresan on said:

    Strict Standards: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, non-static method GA_Filter::comment_text() should not be called statically in /var/www/vhosts/terranita.ro/httpdocs/blog/wp-includes/plugin.php on line 170

    Strict Standards: Non-static method GA_Filter::ga_parse_comment_link() should not be called statically in /var/www/vhosts/terranita.ro/httpdocs/blog/wp-content/plugins/google-analytics-for-wordpress/googleanalytics.php on line 1304

    Multumesc pentru aceste sfaturi. In curand imi voi deschide o firma si imi sunt de mare ajutor aceste informatii. Le-am notat in agenda si voi tine pasul cu ele cat de mult posibil. Multumesc


Strict Standards: Non-static method SFWform::sfw_comment_form() should not be called statically in /var/www/vhosts/terranita.ro/httpdocs/blog/wp-content/plugins/spam-free-wordpress/includes/class-comment-form.php on line 65

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

7.670 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>